خاطره
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید چشم ها را باید شست جور دیگر باید دید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 41
بازدید کل : 19715
تعداد مطالب : 9
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1


میلاد مشهدی

بازی احساسات

آرشیو کد آهنگ

دانلود همین آهنگ

کودکان استثنایی




بسم الله الرحمن الرحیم

مقطع اول ابتدایی بود .می خواستم مدرسه برم. باید مسافت زیادی رو طی می کردم تابه مدرسه برسم دیرم شده بود به خاطر همین با عجله آماده شدم و به راه افتادم. زنگ دوم بود که متوجه شدم با دمپایی پلاستیکی وارد مدرسه شدم ،تازه الان متوجه نگاه های خانم معلم و بچه های مدرسه شدم.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 10 خرداد 1391برچسب:, :: 17:48 ::  نويسنده : معصومه